جوک خنده دار😂

°ܭߊ‌ࡅ߳ܝ‌یܝ̇ߺߊ° °ܭߊ‌ࡅ߳ܝ‌یܝ̇ߺߊ° °ܭߊ‌ࡅ߳ܝ‌یܝ̇ߺߊ° · 1403/04/02 13:02 · خواندن 3 دقیقه

حدود ۱۰ تا جوک:)

حالا بپر ادامه😁

نشسته بودم داشتم با گوشی بازی میکردم‌😊😊

یه هو بابام اومد رد بشه پاش خورد به پام ؛ پام له شد😢😢

بعد برگشته میگه مگه کوری نمیبینی من میخوام رد شم؟😒😒

میگم پدر من والا به خدا شما باید حواست باشه

عصبی شد وای فایو قطع کرد😐😂😂😂

.

.

.

.

.

.

.

.

کشف کردم بابام به خاموش کردن علاقه داره:

کولر در تابستون، بخاری در زمستون،

ماشین پشت چراغ‌خطر،

لپ‌تاپم وقتی یه دقه میرم بیرون،

و چراغ حموم وقتی اون تو هستم.

اینا که هیچ، خوابم برده،

سه‌راهی که شارژر موبایل توشه رو خاموش می‌کنه،

می‌گه: «خواب بودی خب.» خب گذاشتم شارژ بشه پدر من. 😩😂

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

امسال به بابام گفتم واسه روز تولدت چی بخرم برات؟

گفت یه دست کت و شلوار شیک

 


فکر میکردم بگه تو آدم باش من هیچی ازت نمیخوام

حالا چیکار کنم؟😐😂

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

یبار ‏از جلو تالار رد شدم،
گشنم بود رفتم تو، 
دم در به یارو گفتم مبارکه، 
من و داماد از دبستان با همیم

دو پرس جوجه بهم داد گفت بابام از مکه اومده، گمشو 😑😂

 

.

.

.

.

.

.

.

.

‏بابا با لگد در اتاق رو باز کرد اومد تو


گفت :چه غلطی داری میکنی ؟


گفتم هیچی بخدا ، کاری نمیکنم که


گفت :می‌دونم بابا ، تو ترسو تر از این حرفایی


بعد خنده کنان رفت بیرون ☹️😂

‌.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شما چه اعتماد به نفسی دارین 
تو اینستا لایو میذارین.

 

 

 

 


من دوربین جلو گوشیم یهو باز شه
از ترس فرار میکنم 😰😱😂

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

میگم مادر این گوشتای توو خورشت قیمه چرا اینقدر ترشن؟

 

میگه اونا لیمو عمانیه مادرجان ،۴ تیکه گذاشتم فک کنی گوشته😂😂

 

رفیق بی کلک مادر😂😂😂

.

.

.

.

.

.

.

صبح جلوی پارکینگ مردم ماشین رو پارک کردم🚘📛


 

 

 

 


مرده اومد تشکر کرد😳😥 🙏

گفت خانمم میخواست ماشین رو برداره نتونست 😂😂😂

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

‏چجوریه که خرس کل زمستونو خوابه ولی کلیه هاش یه بار هم برا دسشویی بیدارش نمیکنن

 

 

 

 


بعد ما سرمونو نذاشتیم رو بالش باید بریم دسشویی😶😂

.

.

.

.

.

.

.

.

داشتم یکی از پست‌هامو واسه مامانم میخوندم،
خودم از خنده اشکم در اومده بود 
وقتی تموم شد به مامانم نگاه کردم،
با تاسف گفت :

 

 

 

بچه‌های مردم دکتر مهندس شدن، 
بچه ی منم دلقک مردم..

من😐
بازم من😐
و بازم من😐 
.

.

.

.

.

.

خب خب تموم شد امیدوارم خوشتون اومده باشه

بوج به کَلَتون بای بای😉🙃

حالا تا اینجا اومدی بد نیس یه لایک بکنی و دل منم شاد کنی :)